tas recycling jeans

Drukke dagen gehad? Wij wel... Oppassen is een leuke maar ook vermoeiende bezigheid. Niet meer gewent om om half 6 wakker te worden. ;-)
Nog even een paar foto's van wat er al lag:
Nu is het geen boodschappentas, maar een 'gewone' tas.
Ik ben de tel kwijt...
Weer een schoudertas. Met een binnenstofje van Marja Kenters... (die me een stapeltje stof leverde)
Jaja...even kijken op de blog van Marja. Zolderuurtjes
Het is zo leuk dat die in de buurt woont.. ik kon dus langskomen, toen ze stofjes over had.
Zoals veel van jullie al weten. Elke tas, die ik maak, wordt totaal anders.
Met twee mooie 'voorkanten' .

Ook dit keer weer.
En een verstelbaar hengsel, 
een rits in een binnenvak en een magneetsluiting bovenaan.
Mocht je belangstelling hebben? Vraag of ik deze tas nog heb.

Reacties

  1. Ik vind 'm prachtig! Ik heb boven nog een bak vol met spijkerbroeken, om leuke dingen van te maken. Tot nu toe komt het er niet van. Maar ik krijg er weer helemaal zin in als ik jouw blogje lees.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tas is het geworden en zo grappig om een zeer bekend stofje tegen te komen, het is een restje van onze slaapkamer gordijnen. Ik vind het zo knap dat je steeds weer een andere spijkerbroek tas kunt bedenken. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts