kussens in rare vormen

Af en toe maak ik wel eens een kussen in een andere vorm dan vierkant, langwerpig of rond.
Het wordt een kronkelkussen.
Ook mijn dochter wilde wel andere kussens op de bank en koos voor een stofje waar je uitstekend een kronkelkussen van kunt maken.
Of ik die dan wilde naaien...dan zou zij m wel opvullen.
Laatst was ik bij haar en zag de kussen weer.... en oh wat zijn ze lekker fluffy, ondanks de stevige katoen.
Laat ik er maar een foto van maken, dacht ik, want wie weet, breng ik meer mensen op een idee; de kussens zijn handig. Altijd wel een match met hoe je wilt gaan zitten of liggen.
klik hier voor dit kussen
Hier nog een oude versie uit 2011... De stof inspireerde me om het te gaan borduren... en het patroon vroeg gewoon om een anders vorm... Het is een heerlijk kussen geworden.

Wil je meer leuke of originele kussens zien en zoek je naar een mooi voorbeeld...: vul dan kussen in in de zoekruimte boven in rechts bij ZOEKEN en je vindt een hele reeks.

Reacties

  1. geinig.. heb wel wolkenkussens gezien of gehaakte dierenkussens

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten