huisjes van vilt

Een tijdje geleden heb ik een rijtje huisjes gemaakt van vilt.
Dat is zo'n lekker klein werkje voor 's avonds op de bank. Al moet ik wel zeggen dat kleuren onderscheiden met kunstlicht nog niet zo eenvoudig is.
De vilt die ik gebruikte was op. Dus was die serie af.
Intussen heb ik opnieuw vilt gekocht (nieuwe kleuren)
Mooi zo; een nieuwe serie!
Dit keer wel met wat extra's, want wat doe je ermee, he? 
Ik kan er sleutelhangers van maken of en portemonneetje voor héél klein geld. 
Maar ik vond magneten, en dus heb ik magneten ingenaaid.
Eigenijk wil ik er een paar boompjes bij naaien... 
maar dat komt nog wel.  ;-)


Ik zag dat ik de vorige keer in november 4 huisjes op de foto heb gezet... terwijl ik later nog twee huisjes had bijgemaakt;
Alsnog dus een foto van de vorige serie, maar dan zonder magneten.

Reacties

  1. Wat leuk en wat een priegelwerk.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo, wat leuk! Je inspireert me keer op keer! (het komt er alleen nooit echt van...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel gezellig uit...
    Leuke manier van ophangen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten