denimtas WOYWW


Daar is ie dan...hier was ik vorige week mee bezig.

Vorige woensdag heb ik al iets laten zien van het proces. klik hier of scroll even.
Vind je 'm leuk, lees dan verder en kijk alle foto's
Elke keer is het wel weer een puzzel waarbij ik ineens denk...ik stop ermee... ik weet even niet hoe ik verder zal gaan.

Zo'n punt had ik vorige week ook en dan weet ik dat ik er een nachtje over moet slapen.
Er was niet zoveel tijd over, maar gisteravond had mijn man hier beneden een gesprek waar hij mij niet bij hoefde te hebben...Naar zolder dus.

En ja dan kun je van alles gaan doen. Was vouwen, de stapel strijk wegwerken... opruimen (al die denim lappen overal... Stofzuigen, want oh dat is ook wel nodig).
Nee niet ontsnappen, dacht ik... er komt weer een drukke week aan en dus moet de tas af.
Was eigenlijk ook zo klaar..haha.
Ik ben er weer blij mee.
Marja reageerde vorige week dat ze benieuwd was naar de voering... die is lekker basic... zwart wit.
Past goed bij de denim en het rood dat hier en daar erin zit.
De rits zit weer op een totaal andere manier in de tas als ik gewend was, maar is helemaal naar mijn zin.


Nu nog een nieuwe eigenares vinden. Hij is dus nog te koop...voor 35,00 euro kan ie van jou zijn.
Dit is de ene voorkant dus....
en dit de andere voorkant...
En als jullie je nou nog weer afvragen wat dat WOYWW ook alweer was...
Dat is een wekelijkse uitwisseling van bloters over verschillende landen om aan elkaar te laten zien waar ze die week mee bezig zijn. Work On Your Workdesk Wednesday...dus.
klik hier om een bezoek te brengen aan dat adres van Stamping Ground.
Kijk maar eens lekker rond.

Reacties

  1. Oh, that bag is brilliant!! I love the way you've used all the details of the jeans to add interesting touches..the pockets are great!
    Hugs, LLJ 5 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lovely, lovely work. A great attractive and useful bag.
      Take care. God bless.
      Margaret #22

      Verwijderen
  2. I love the finished bags. Great use of fabrics and the inside is as great as the outside! Sarah #19

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. That is a lovely bag. It is one of those purses that looks so esy and yet it is not.
      Monica #39

      Verwijderen
  3. Leuke en originele denim tas. Mooi samengesteld met lekker veel vakjes / zakjes zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh well done - it looks great and I love the herringbone lining, you're right, it sits really well with the touches of red.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig geworden en die voering is er inderdaad heel leuk bij.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Elizabeth, You didn't leave your number, but I tracked you down:)

    That bag is fab.

    Thanks for stopping by my blog.

    Happy WOYWW
    Sue #12

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great to have used the Demin and turned them into purses they look fabulous
    Happy woyww 8 Hugs Nikki last place

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten