zoeken naar inspiratie

Voor mijn dochter wilde ik een kaart opzoeken om te maken.
Een kaart met bloemen. Ik wist niet meer hoe ik dat ooit had gemaakt.
Op Pinterest kon ik het niet vinden, op google niet...


Dan is zo'n blog als dit best handig.
Want ik kan natuurlijk zoeken op mijn eigen blog.
Dat kon altijd al trouwens, maar ik doe het niet zo vaak.
Met de nieuwe look van mijn blog is het zoeken nog leuker geworden.

Rechts bovenaan staat: 'zoeken' en als je daar een zoekwoord intypt krijg je alle aanverwante posts die ik ooit heb gemaakt.
Doe maar eens voor de lol...zoek op bloemen of haken en er komt van alles tevoorschijn.

Omdat heel veel van jullie niet vanaf het begin mijn blog volgen, is het de moeite waard er eens voor te gaan zitten. Ik ben zelf ook soms een beetje verrast haha.

En blader vooral verder naar de volgende bladzij : dan klik je op "oudere berichten" onderaan.

Wat gezellig om zo het blog door te kijken en weer oude ideeën op te doen.

En die kaart:  is gelukt... ik laat hem binnenkort zien.


Reacties

  1. Ik dacht : ja daar is hij dan, de kaart waar je het gisteren over had, ha, nog niet dus. Ik heb wel even je "zoeken" uitgeprobeerd, dat is leuk.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts