sieraden van koffiecups

Het moest er een keer van komen op deze blog.
Sieraden gemaakt van koffiecups.
Jaren geleden zag ik op een kunstmarkt een kraam met deze sieraden. Ik vond het niet netjes om het idee te gappen, deze mevrouw verdiende daar wat mee en het was origineel genoeg.

Het is wel bij me blijven hangen, maar omdat ik geen cups gebruik en ook niet zit te wachten op nóg een recycle hobby, ben ik er nooit aan begonnen.
Maar wat is het mooi!

Ans kwam vorige week de inloopochtend binnen en liet me dit zien. Zij was op een andere creaclub ermee aan de slag gegaan.
Je kunt ook zien hoe het is gemaakt. Je hebt er wel een lijmpistool voor nodig.
Maar dat is voor velen van ons geen probleem toch?
Grappig dat het meteen zo sjiek lijkt. Daar hoef je geen kapitalen voor neer te leggen.
Bovendien moet je nog eens een extra kopje koffie inschenken, ook lang niet gek toch?


Reacties

Populaire posts