mandje naaien met mijn kleindochter

Weer een naailes achter de rug met mijn kleindochter. 
We zijn aan de slag gegaan met een mandje. Ooit viel ik voor de vrolijke kleuren van een plastic tafelkleed en kocht dat.
Niet met de bedoeling om het op tafel te leggen, maar om er iets van te maken.

Dus knipte ik er een keer een stuk uit om een fietszadelhoesje van te maken.
Zie hieronder... handig dat het zo'n kleurig hoesje is...want daardoor vind ik mijn fiets snel terug tussen de massa.
(poes is slechts bijzaak, dit keer)



Eerst maar eens gekeken of kleindochter begreep hoe je vorm kon krijgen in je patroon.
Ze had er wel zicht op hoe je dat met papier deed..(goedje).
De stofvariant is niet zoveel anders... net een beetje.


Dit werd leuk... mooi op haar nieuwe kamer.
Helemaal in de goede kleurtjes.
Ik heb stof over... wie weet wat voor aardige ontwerpen er nog tevoorschijn komen.

Wat doe jij het liefste met je kind of kleinkind of neefje of nichtje?


Reacties

Populaire berichten