feestje in een leuke omgeving

Onze zoon vierde zijn 40e verjaardag.
Feesje waard dus.



Hij had samen met zijn vrouw een leuke gelegenheid gehuurd waar ze zelf de catering konden doen.



Heel goed, want onze schoondochter kan dat!



Familie en vrienden waren uitgenodigd en dan heb je wel wat meer ruimte nodig dan je huiskamer.
(Nog voor de gasten kwamen, kon ik even foto's maken.) 
En de vele kinderen konden ook lekker uit de voeten daar. 
O.a. buiten.



Heerlijk is dat.







Onze oudste kleindochter die binnenstapte, verzuchtte 'oh wat is het hier leuk!'



En dat is het.
Adres...Eetlokaal Smaack.
 Creatieve Coöperatie aan de Esdoornlaan Zwolle.
Doordeweeks kun je er ook eens binnenstappen voor een kopje koffie. Kijk maar eens op de site.

Reacties

  1. Wat ziet dat er leuk uit. Ik kan me helemaal voorstellen hoe gezellig dit is geweest. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even gekeken maar het is aan de esdoornstraat, niet laan, een beetje verwarrend want ik dacht meteen aan Berkum. Maar evengoed heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het niet, maar het onthouden waard, ik snap je kleindochter wel....ziet er inderdaad héél leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gezellige en leuke lokatie.. je hebt helemaal niet het idee dat je in een openbare ruimte ben!! het lijkt het ruime huis van een familie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten