WOYWW. kaarten doedelen

Een avondje verkiezingen kijken hier in Nederland.. vorige week. We zijn betrokken mensen deze periode en hebben zelfs een poster voor ons raam gehad.


De verkiezingen pakken goed uit wat de partij van ons betreft. in z'n algemeenheid is het spannend hoe het verder gaat.

Op die verkiezingsavond zelf was het nieuws niet zo vlot en heb ik tussendoor lekker zitten tekenen. Dus niet achter mijn Desk, maar op de bank.
Ik had al een kaart met bloemen gemaakt (zie die hier direct onder) en dat idee heb ik nog eens extra uitgewerkt. 


Want variëren op dit thema is leuk!


Hier wat soorten van meer van hetzelfde, maar net weer wat anders.



Welke ik het leukste vind? nou ik denk die hieronder; met de minste lijnen.


Allemaal een gezellige dag... en we zullen zien wat er op politiek vlak allemaal gaat gebeuren. 
Ook in het buitenland.

Reacties

  1. I do like your hand drawn flowers. They make lovely backgrounds. Sarah #26

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely flowers, thanks for visiting me BJ#29

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, such lovely artwork - these would make wonderful backgrounds!!

    WOYWW#39 Melissa

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten