patchwork kleed van babykleedjes.

Wat is er nou leuker dan al die prachtige baby/peuterkleertjes bewaren.


Maar ja, dat doe je niet... ' je kunt niet alles bewaren'. toch?
Saskia zit daar niet mee. Ze heeft een prachtig kleed gemaakt van de kleertjes van haar kindje.
Wat een enorm aandenken, nog afgezien van dat het handig is.

Ik mocht de foto plaatsen... dank je wel, Saskia


Toen ik het aan haar vroeg, gaf ze aan dat ze het idee van Pinterest heeft. 
En ja het idee mag dan wel al rondgaan....maar hoeveel vrouwen voeren het ook uit.
Wat mij vooral aanspreekt, is dat je nog zo duidelijk de modelletjes kunt zien van de kleding. Zelfs een mutsje vind je terug. Hoe grappig is dat.

Zo'n speelkleed gaat jaren mee, dat is volgens mij ook echt de bedoeling... zou zelfs een generatie moeten overleven. Moeders en oma's: die leuke shirtjes verzamelen maar!

Reacties

  1. Dit vind ik echt hartstikke leuk! Wat ontzettend gaaf gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten