lente op de ramen met krijtstift


Hallo allemaal;
Even schrikken misschien... Ja je zit echt op alles-vanellis.
Een nieuwe vorm.. hoewel ik nog niet tevreden ben. Want de naam bovenin krijg ik niet zo groot als ik wil.
Moet ik nog even aan sleutelen. 
Maar voor de rest vind ik het wel vrolijk allemaal.
De berichten blijven allemaal hetzelfde. Alleen moet je ze even aanklikken. Veel leesplezier.


Van een vriendin kreeg ik een foto toegestuurd.
Een tekening op het raam met de krijtstift... 

Rond kerst zag je overal getekende taferelen op de ruiten, nu is het weer een beetje over
Of zie ik dat verkeerd?

Waarom? vraag ik me af...want de lente leent zich bij uitstek voor mooie plaatjes op de ruiten.



Marije is wel aan de slag gegaan. Toen ik haar een compliment maakte over dat ze dus goed kon tekenen, biechtte ze netjes op dat ze het eerst van een voorbeeld op ruitjespapier had vergroot om het vervolgens over te trekken op de ruit.



Zo doe je dat dus mensen! Heel goed idee.

Natuurlijk zijn er altijd onder ons die uit het losse handje even een tekening kunnen maken 
Mag ook... haha. Maar haal de krijtstift nog maar weer eens tevoorschijn voor een nieuwe uitdaging.

Ik heb veeeeeel raam maar geen stift...dus ik kijk gewoon naar buiten vandaag.
Fijne dag allemaal.

Reacties

  1. nooit van gehoord.. een krijtstift... en hier nog nooit gezien op een raam.
    maar inderdaad wat leuk en wat een mogenlijkheden!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten