kringloop prachtig handwerk

Afgelopen week liep ik een rondje kringloop. Op mijn gemakkie langs de boeken, langs de glazen, langs de bekers, pannetjes, schoenen en tassen.

En langs de meubels.
Daar kwam ik kringloopschoonheid tegen... niet gekocht... ik heb er geen plaats voor, maar oh, wat is dit leuk.


Even laten zien.
Ooit is het gekleurde kussen met liefde gemaakt voor deze stoel. 


Het andere kussen is vast machinaal gemaakt, maar hoe leuk zou het zijn als het tóch handwerk was...



Zucht..... er zijn nog mooie dingen in de wereld.

Reacties

  1. Oh dat borduur werk ik heb nog van alles liggen waar ik o zo graag wat mee wil doen .....zucht maar die tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Vooral dat bonte bloemen kussen. Ik had het meteen gekocht. Ik zie er wel een mooie tas in!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. knap van je dat je het dan toch niet meeneemt!!
    ik kan dat niet hoor.. denk dan inderdaad.. dat wordt een tas en het andere een verkleedjurk of zoiets voor de kleinkinderen...en dan eindigt het ergens op een stapel ahhaha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten