condoleance kaart maken.

Condoleance kaart maken voor een bekende familie.

's Nachts zag ik half slapend voor me hoe ik dat vorm wilde geven.

Het beeld van de bladen aan de onderkant zou van krantenpapier worden.
Met als idee dat dit het alledaagse weergeeft...


Toen ik blaadjes uit krantenpapier wilde knippen, zag ik
dat de tekst dan niet spoorde met wat ik wilde overbrengen.

Dán zou ik bijbelpapier willen gebruiken, daarvoor moest ik op zoek naar een oud versleten bijbeltje...die heb ik wel, maar ja; 
verknippen?

Dus dan werd het toch groene blaadjes.

Zo gaat dat in je hoofd allemaal.

Wat een verdriet als je een geliefde moet missen, maar wat een troost ook als je weet dat die ander bij zijn Heiland is.

Reacties

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten