tas van een oude spijkerbroek gemaakt door Hetty

Hetty kom ik regelmatig tegen, omdat we oa. samen in het team van de inloopochtend zitten.
Zij is diegene die zeker een keer per jaar al haar gedroogde bloemen meebrengt om daar samen de mooiste dingen van te maken.



Maar ze kan natuurlijk véél meer, zoals deze tas.
Ik mocht de foto's plaatsen, maar moest er wel bij zetten dat ze geïnspireerd was door mij.



Dat is heel lief, maar dit is weer zo'n leuke 'andere' tas als ik maak; het zijn toch echt haar eigen wensen en ideeën die er in zitten.

Het begon met een afgedankte spijkerbroek van haar man. "voor Elizabeth". was haar eerste gedachte
"nee, ik ga er zelf mee aan de slag". was de tweede... (hoera, leuk)





Wat wilde ze? Een tas met veeeeeel vakken... dat is gelukt. Restjes gebruikt, mooi binnenkant stofjes en oude ritsen op de grote rits na; die is nieuw.





Wat is ie mooi geworden en hándig.
Veel ruimte en bovendien heel trendy!





Reacties

  1. Wat heerlijk zo'n tas met zoveel vakjes. Wat een klus met die ritsjes en dat zo netjes gedaan. Leuk al die contrasterende stofjes. Complimenten hoor Hetty!
    Fijn Elizabeth dat je haar hebt kunnen inspireren.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik dit zie, zou ik willen dat ik wat handiger was met naaien. Zo leuk om al die stofje te hergebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik blijf ze heel mooi vinden!!!
    helaas ben ik niet zo'n held op de naaimachine.. al die ritsen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten