schilderij van mijn broer


Op het feest van mijn verjaardag kwamen mijn broer en schoonzus met een prachtig schilderij.
Voor ons een bijzondere betekenis.


De Adelaar die vliegt

Het duurde een paar tellen voor ik door had dat hij het geschilderd had.
We zien elkaar weinig (spreken elkaar meestal) en daardoor was het me ontgaan dat hij en mijn schoonzus weer aan het schilderen zijn gegaan.


Mijn broer kan enorm goed tekenen, dat deed hij als kind al...maar hij heeft een eigen zaak en dan komt er niet zoveel van dit soort hobby's.

detail

Wat gaaf dat hij toch weer is begonnen.

Van mijn schoonzusje zal ik binnenkort eens wat laten zien. Dat is evengoed de moeite waard.

Ik ben bijzonder blij met dit schilderij dat bovendien nog eens van symbolische waarde is.
Helaas zijn de foto's er van niet zo mooi als ik zou willen. Je ziet bijvoorbeeld niet dat er een zon is die schijnt.(al zie je het schijnsel wel) In het echt is het dus nog mooier.
Verder is het watermerk er door mij opgezet.


En bovendien is het prachig ingelijst.. Een mooi verrassingscadeau.

Fijne dag vandaag.

Reacties

  1. Prachtig! Echt een gave als je zo mooi kunt tekenen en schilderen.
    Ik wil graag van je aannemen dat het in het echt nog mooier is, bij mij vallen soms de kleuren op foto's ook tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig schilderij. Dat doet mij denken aan een lied waar ik heel veel steun aan heb; de titel weet ik niet. Maar deze regel staat erin:" Gedragen door de wind en de Kracht van Zijn Liefde"
    Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig schilderij, prachtige beeldspraak.
    Een van mijn 'favoriete' bijbelteksten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf het in alle opzichten prachtig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op adelaarsvleugels gedragen.. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten