kaarten van Flora 2

Gisteren beloofd... kaar nummer twee.
Nog nooit eerder gezien.



Je kunt de kaart -net als die van gisteren- plat versturen, maar wat een leuke pop-up is dit!
De vlakjes die je overeind zet, haken achter het knopje van een splitpen, die netjes is weggewerkt
in het vlakje eronder.


Bloemetjes zijn prachtig, maar je kunt je ook voorstellen dat het fotootjes zijn, toch?


Zo is er genoeg te vinden op bijvoorbeeld Pinterest, maar in het echt uitgevoerd, maakt het wel meer indruk.



Reacties

  1. Sjonge, wat leuk!!
    Heb je ook een linkje waar ik een beschrijving kan vinden, ik zou dit graag eens proberen.
    Ik zal ook eens kijken tussen mijn knipvellen, als ik wat heb geef ik ze aan mijn moeder, daar haal je binnenkort toch de stofjes op.
    Fijn weekend, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik snap er geen jota van.. van pinterest.. dus heb het wel geprobeerd.. maar zie niks, vind niks.. weet niet hoe ik iets moet maken als ik een fotootje zie.. kortopm dat heb ik opgegeven.. vind facebook, blogspot, joeptoep en google genoeg!
    maar het is een plaatje van een kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts