kaarten van Flora 1

Op de inloopochtend had Flora weer wat moois.
Kaarten... ideeën van internet en dan zelf uitvoeren.


Ze is er super in.
Loop ik te tobben met millimeters die net even afwijken, waardoor het hele vouwsysteem uit de hand loopt, ziet Flora kans om perfect en secuur te werken.


En zeg nou zelf... hoe leuk is dit!

De eerste kaart komt vandaag. Morgen heb ik er nog één.


Als je het gaat maken, breek je je hoofd over de manier waarop je het karton zuiver en strak kunt vouwen. Nog niet eenvoudig.

Ga ik dit proberen? Vast wel, maar ik denk niet dat jullie dát te zien krijgen.
Gaat bij mij om het idee, zo mooi als dit gaat me niet lukken.

Jullie wel?


Trouwens: wie van jullie heeft nog van die oude vellen over, waarop zulke bloemen staan?
Doe je er niets mee...ik weet zekere dat Flora er blij mee is.
(haha. Ze weet niet dat ik deze vraag stel, hoor... maar misschien kan ik haar er blij mee maken)


 Fijne dag weer allemaal

Reacties

  1. Oh, wat leuk en ik weet hoe moeilijk het is om zo secuur te vouwen. Ik heb gisterochtend iets vergelijkbaars gemaakt, zo moeilijk!Ik zal eens kijken of ik nog wat van die knipvellen over heb,ik doe een aantal weg maar weet zo niet of er bloemen bij zijn.
    Ik zal ze bij je lapjes stof bewaren als ik wat tegenkom.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben ook nooit zo secuur.. werk nooit met lineaals en zo.. moet op het oog gaan bij mij.. dus zo strak als deze zal de kaart bij mij ook nooit worden.
    maar het is een ontzettend leuk modelletje!
    knipvellen heb ik zelden gebruikt, ik gebruikte stempels en theezakjes of zo.
    maar plaatjes uit een blad over natuur is ook goed toch?? je hoeft toch niet allemaal dezelfde bloemetjes op elk vlak te hebben?? of vierkantjes uit mooie theezakjes knippen of iets dergelijks!
    waarom heb ik toch altijd gelijk zin om zoiets onmiddelijk te maken als ik die voorbeelden van jou zie!! waar zijn mijn gespaarde theezakjes???????????????

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten