Amsterdam

Nog even nagenieten met foto's van Amsterdam.

Natuurlijk maakt iedereen daar foto's... je kunt ze te kust en te keur vinden.
Maar zelf foto's maken is een hele uitdaging. Net even andere foto's dan anderen maken.
En dus waarom zou ik mijn fietsen verzameling niet uitbreiden?


















Wil je nog meer fietsen in Nederland zien? Kijk dan op Pinterest bij 
alles-vanellis en kies het bord; fietsen in Nederland.
De sport is voor mij: zelf de foto's te maken en niet te pinnen van iemand anders. 
Hier vind je dus de originelen van mij.


Reacties

  1. Goed geschoten al die fietsen. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je niet meer met filmrolletjes werkt, want dan had je een tasvol mee moeten nemen naar Amsterdam. Wat een leuk idee om zelf foto's van fietsen te maken en die te verzamelen! Daarvoor was je in Amsterdam helemaal op de goede plek *Ü*.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke en originele foto's Elisabeth. Ik ga straks ook even op Pinterest kijken.
    Mooie dag gewenst en groetjes MArja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die fietsen achter die druppels. Vind je het goed dat ik hem opsla en eens een keer gebruik?
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Thea...dat is goed. Laat het me weten als je m gebruikt, dat zou ik graag zien.
    groetjes Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goh.. het lijkt net of die fietse expres als enn kunstwerk zo half in de gracht hangt of tegen een hek staan.. mooi geschoten hoor!!.. ik vergeet echt altijd fotoos te maken..ook op dagjes uit of vakantie ...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten