Amsterdam


Even er tussenuit geweest... dat kon zomaar. Heel bijzonder vind ik zoiets nog steeds.
Wat voel ik me een gezegend mens; samen met mijn man naar mijn geboortestad, gezond genoeg om lekker te slenteren door de straten.
(15 km per dag haalden we in ieder geval wel).



Veel foto's maken, veel bekijken, veel genieten van oude panden. Fantaseren over vroeger tijden
en goed kijken naar de mensen om je heen.
Je verbazen over hun diversiteit, overal vandaan, alle talen. Wat een mogelijkheden heb je in een vrij land met een beetje vrije tijd en een beetje geld.
Ik realiseer me dat het je zomaar kan ontbreken aan één van die zegeningen.


Je bent vrij... maar intussen zijn er al die mensen in je gedachten waar je mee mee blijft leven.
Want wat gebeurt er intussen veel in de gezinnen van onze kinderen en van vrienden.



Wat fijn dat je bereikbaar blijft met WhatsApp en telefoon.

Wat een werelden spelen zich af in onze hoofden.
Fijn dat je zomaar ook onder het wandelen gebeden op kunt zenden naar Eén die hoort...
Die ook weet wat nodig is.
Dus kun je tóch gewoon enorm genieten.







Reacties

  1. Amsterdam, het is de stad waar ik ben opgegroeid en het blijft trekken. Het is bijna altijd mijn keuze als ik mijn keuzedag bij de ns ga maken maar.....dan ben ik aan het eind van de dag toch ook weer blij dat ik in Zwolle woon. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben pas ook naar amsterdam geweest.. voor het eerst van mijn leven!! hahah erruugg he??
    samen met mijn 5 kleinkinderen en mijn zoon hebben wat rond gelopen en van alles bekeken en gewinkeld.. was gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat laatste waar.. Eén Die alles ziet en weet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten