Nieuw begin

Allemaal een goed en gezegend 2017 toegewenst.
Wat gun ik jullie dat het een blij jaar wordt.

Dat kan ook als het tegenzit... en voor veel van ons is dat de realiteit. Toch hoop ik dat je
je weg op een goede manier weet te vinden door dit jaar.

Ik heb gisteren een cirkel geschreven, waarin ik mijn zegeningen tel.

Mooi omdat je tóch vaak met de niet zo fijne kanten van het leven bezig bent in je hoofd.
Het werkt verhelderend om zoiets te doen.

Wist ik eerst niet wat ik op moest schrijven? Als je éénmaal begint, komt er geen einde aan. 

Maak er ook één en hang m op op een plek waar je m telkens ziet.

Deze komt van internet...ik heb van de mijne nog geen foto (en die is natuurlijk in het Nederlands).


Omdat ik zelf nogal rommelig ben, heb ik ook gevraagd aan dochter Maria 
of zij een voorbeeld kon maken.
Maar ik heb nog geen toestemming om 'm te plaatsen.

Wie weet doe ik dat binnenkort.
Maar hieruit kunnen jullie ook wel opmaken wat de bedoeling is.
Geniet er van.

Reacties

  1. Wat mooi! Een goed idee voor m'n 365 dagenboek...
    Ik wens jou ook een voorspoedig 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook een gezegend 2017 toegewenst.
    Goed idee zo'n zegeningen cirkel/zon. Tel je zegeningen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou ook veel heil en zegen in 2017! Goed idee die cirkel! Lijkt op het opschrijfboekje van Ann Voskamp, van "Duizendmaal dank"!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten