flesjes versieren

Afgelopen donderdag kwam Hettie aan met aluminium flesjes. Ooit gebruikt in de farmaceutische industrie.
Die flesjes waren jaren geleden bij hen thuis belandt... omdat ze niet gebruikt werden en geschikt waren om iets van te maken.


Maar ja... zo gaat dat soms: als het ergens ligt waar je er geen last van hebt, dan blijft het daar liggen.
Nu bij opruimen kwam het als nog tevoorschijn en bracht Hettie het mee naar de inloop.

Aan de slag dus. Met touw en band.. gezellig versierwerk


Het ziet er prima uit. Kan zo in de vensterbank.

Máár...: als ik eerlijk ben, zou ik kale flesje bij elkaar zetten met een bloemetje erin, want wat zijn ze leuk

Reacties

  1. Hallo wens je nog even en Goed 2017 !!!!
    ik vind de vles met touw en broderi het mooiste versierde vles die ik in jaaren zaag
    dank je wel !!! mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zien er gezellig uit zo aangekleed, ik heb nog touw liggen weet nooit wat er mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog hebt gebracht en volgster bent geworden! Natuurlijk bracht ik graag een tegenbezoekje en dat beviel prima! Jij hebt er óók een volgster hij *Ü*
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten