60

Ben je nou helemaal 60?



Ja dus!.... vorige week geworden.
Gezellige dag gehad, naderhand nog eens uitgebreid gevierd met de familie. Wat was dat leuk!

Januari is als wintermaand niet betrouwbaar qua weer...en dan bedoel ik: het kan glad zijn of stormen.

Dat laatste deed het toen ik 50 werd. Die dag lag heel Nederland plat door een storm zoals we die zelden meemaken.
Het grootste cadeau was, dat iedereen veilig de dag door kwam.
Maar dit jaar konden we het feest vieren met prachtig winterweer.

Bijzondere cadeau's heb ik gehad dit jaar.

Op de bovenste foto is een fotolijst te zien. Ik kende het idee, maar had niet verwacht dat ik zoiets zou krijgen... natuurlijk met onze kleinkinderen erop... Allemaal op de foto gezet met een polaroid camera.



En deze ketting van onze kleinzoon heb ik de hele dag gedragen.
De kraaltjes zijn van papier gemaakt door zijn moeder...die haar zoontje geholpen heeft.
(of is het andersom?)



De a.s. schoonmoeder van onze kleindochter had haar zoon dit prachtige bloemwerkje meegegeven.
Het plantenbakje is bekleed met fietsband. 




Het bakje zelf is uit een bol piepschuim...
Ik ben er nog niet achter of er een plastic zakje in zit waarin het oases gestoken is, maar daar kom ik vanzelf achter als het is uitgebloeid.


Nog een kleindochter had zelf een feesthoed gemaakt... zo jammer dat ik die kwijt ben...want ze had het leuk gedaan en hij páste!
Natuurlijk word je geëerd met de prachtigste tekeningen en plakwerken. Daar ben je oma voor toch?


Een kleine greep uit de cadeaus, zou zomaar kunnen dat jullie er iets aan hebben als idee.

Reacties

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal! (over een paar maanden is het mijn beurt *Ü*).
    Fijn dat je zo verwend bent en dat niemand af moest zeggen vanwege het weer.
    Ik wens je nog heel veel mooie, gezonde en creatieve jaren toe!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! En wat een mooi bloemenkado, super daar wordt een mens blij van toch.en zo'n ketting helemaal te gek, kan een mens ontroeren, mij tenminste,leuk al die koppie's op de foto met zoveel kan je ook een lijst vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad wat een leuke cadeautjes heb je gekrege en Alsnog van harte gefeliciteerd.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Wat ben je verwend. Leuke cadeaus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat leuk! Nog van harte gefeliciteerd!!
    Deze post heb ik dus gemist.

    Wat een leuke dingen kreeg je! Mooi bloemstukje zeg. En zeker met die fietsband er om heen. Daar is veel werk aan besteed.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Wat een mooie fotolijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nog gefeliciteerd!!!
    en wat een gezellige dagen heb je gehad!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten