zeepje inpakken

Je ziet wel eens van die mooi ingepakte zeepjes in de winkel liggen.
Nou was het al heel lang mijn idee om zoiets eens te proberen.


Gaat dat makkelijk? Hoe doe je dat?


Daarvoor heb ik vloeipapier uit de kast gehaald in twee diktes.
En natuurlijk een (goedkoop) stukje zeek en een sticker.


Ik moet zeggen, het valt niet mee. Vooral met dat dikkere papier is het lastig.
Wel heb ik het een beetje bijgeknipt zodat je niet met van die lastige punten komt te zitten.


Maar dan nog:  Als je bijna rond bent, dan kun je er niet meer goed bij.


Ik heb heel wat rondjes gemaakt.

Omdat het zeepje makkelijk verschuift heb ik toch maar eerst twee helften vastgeplakt en met een speld geprikt om het niet meer eruit te laten glijden.


Uiteindelijk wordt het wel wat, maar niet zo professioneel als in de winkel.
Dat zal waarschijnlijk machinaal gebeuren.


Evengoed is het het oefenen waard. ;-)
Ik moet nog een paar keer mijn best doen.
Dan gaat het vast wel lukken, met een duurder stukje zeep in dat geval. Heb jij dat wel eens geprobeerd?

Reacties

  1. Het idee is wel mooi. Inderdaad oefenen. Je zou eigenlijk 2 paar handen moeten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Nog nooit over nagedacht, maar ik denk dat je er echt van kan genieten als je dat kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeepjes mooi inpakken voor een kadootje heb ik ook lang gedaan.. ook met vloeipapier.. maar dan maakte ik er meer een snoepje van en een mooi gestempled plaatje boven op... ook strak inpakken met bv muziekpapier of een landkaart en dan een gehaakt bloemetje met knoop er op.. leuk om te doen en leuk om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten