stipwerk

Kerstversiering kan heel divers uitpakken. Er is zoveel te koop dat je soms niet meer weet wat te kiezen.

Je kunt heel veel zelf maken, en veel van ons doen dat graag.
Het begint meestal met kerstkaarten...en dan volgen er dingen voor in de boom - zelf menu bedenken is ook creativiteit (toch?) en dan ook nog de kerststukjes.

Wie van jullie plundert daarvoor de tuin? Of koop je daarvoor dingen?


Afgelopen week stapte ik bij Elianne binnen. Ze had een ziek kindje en ik zou even oppassen.
Gelijk foto's gemaakt want het zag er prachtig uit daar...

Grappig, naast de styling ook een overvol bureau met alle losse dingen die nog even af moesten.
Een echte werktafel. Gelukkig is het overal hetzelfde.


Maar nu beperk ik me tot het glaswerk dat ze op tafel had staan.


Ik vond het prachtig...zeker met lamplicht erop. (of de zon)

Even jullie laten meegenieten dus.

Reacties

  1. Erg mooi zo samen. Ook de vernieuwde header ziet er fris uit. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk!! zoveel verschillende vormen en toch 1 geheel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts