slee, wat doe je daarmee

Als er geen sneeuw ligt, moet je toch eens een keer wat met de slee?
Natuurlijk wachten we op sneeuw... hopen we .... toch?
Maar zolang hoeft ie niet in de schuur te blijven.

Hier wat foto's van een leuk slee-idee.

Henny maakte haar wintertafereel met de slee...




Het spreekt voor zich, zou ik zo denken. (Prachtig dus)

En bij Elianne staat onderstaande slee. Mijn buurvrouw gaf 'm weg, maar ik hoefde 'm niet.
Elianne wilde 'm wel. Ik dacht dat ie in de schuur zou belanden daar, om te wachten op de sneeuw...
Maar waarom niet in de kamer? Het blauwe oude ijzer matcht prima met haar interieur... 


Nou we toch met slede's bezig zijn.... Ik had er al eerder een plaatje van op dit blog.


En natuurlijk hoop ik dat de sledes ook dit jaar gebruikt kunnen worden waarvoor ze bedoeld zijn.
Net als vroeger.


We hadden ooit een 'gewone slee' maar die verdween.
En toen kwam er een schoonzoon over de vloer die zelf een slee maakte voor zijn kleine schoon- broertjes en zusjes....


Mooie herinneringen. 

Deze foto vond ik ook nog...Sleetje rijden.


Ja een slee is zo gek nog niet....

Reacties

  1. Leuk, al die slee ideeën! Die van Elianne is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwww die slee van je dochter... prachtigggggggg !!
    ik zou dr zelf nooit opgekomen zijn om ze voor decoratie te gebruiken!!
    wel heb ik mijn oude schaatsen.. onderbindertjes met lange rode veters permanent gepromoveerd tot decoratie!! die hangen al jaaaaaren in het toilet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten