schaduw op karton

Goede morgen allemaal....
Ik ben weer terug. Eens kijken of ik weer even vooruit kan.

Dit heb ik al eens eerder geprobeerd met een golfkarton stuk van een doos...maar het lukte nooit.
Het papier was gewoon te hard.

Nu pakte ik afgelopen weekeind een pak speculaas uit. In het folie worden de koekjes beschermd door een golfkartonnetje.

Toch maar eens proberen. Maar dan moet je wel een afbeelding hebben, en dat had ik niet.

Tekenen dus. (stond me vaag bij dat ik nog ergens zo'n plaatje moet hebben, maar waar)?



Na wat zoeken vond ik een voorbeeld in mijn oude havo agenda....maar dat is misschien te ingewikkeld om te snijden.
Eigenlijk moet je het eenvoudig houden...

In ieder geval even een mesje van zolder gehaald en gaan snijden.

Mijn man kijkt niet gauw meer op van mijn onverwachte invallen, maar een mesje van zolder halen? 
Wat ging ik nou weer doen, in dit verloren moment op zondagmiddag.



Het gaat met dit karton.
Alleen moet je wel voorzichtig zijn met het 'pellen' van het papier wat je weg wilt hebben.

Ik heb nog letters geprobeerd, maar daarvoor was het restje karton te weinig.
Rond snijden met een gewoon breekmesje is lastig.
Daar heb je een fijner mesje voor nodig.

Toch leuk... als ik weer speculaas koop, zal ik opnieuw iets uitproberen.  Deze onderstaande haalde ik van internet.
klik daarvoor hier

Die is echt mooi




Reacties

  1. wat ben je toch een heerlijk mens!!!
    overal zie je mogelijkheden in... zelfs in speculaasverpakking!
    en dat het dan onmiddelijk uitgevoerd moet worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten