markten en zo...

Gisteren was er in Westenholten te Zwolle een gezellige kerstmarkt.

Ik wist dat al een poosje en wilde wel gaan kijken bij Tanja die daar voor een goed doel tweedehands kerstspullen zou verkopen....maar verder was ik niets van plan.

Tot Elianne meldde; Mam ik heb een kraam maar die is VIER meter lang
Soort van HELP dus...want 4 meter vullen met al dat kleine tere spul van haar is niet zo goed mogelijk.


Ok...afgesproken dat ik mee zou gaan. Als alles van ons beiden in één auto past, want die had ik gisteren niet.


Uiteindelijk alles op orde... helft Kunst van Elianne en helft recycling van mij.
Heel divers dus.


De hele happening duurde vrij lang en dus was ons gezegd lichtjes mee te nemen en je eigen kabelhaspel.


Het werd een gezellige kraam.
En een gezellige dag. Niet te koud (alleen koude voeten) maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door een goede kennis die daar vlak bij woont en met warme chocolade melk en een spuitbus slagroom aankwam. Wat LIEF,

Veel mensen gesproken. Veel creatiefs gedeeld. Wat verkocht -al loopt dat op een markt echt niet in de papieren...toch is het leuk.


En voor alle nieuwe lezers van mijn blog....Van harte welkom.
Je vindt de te kopen dingen vooral ergens achter mijn tabbladen. Maar kijk eens even rond want er is veel meer moois te zien.

Moet toch maar eens een verkoopsite beginnen...denk ik.

Reacties

  1. Ja, jullie hadden een mooie kraam en stonden er gezellig achter. Mooie spullen ook. Grappig dat ik Elianne's naam herkende die op de kraam stond.
    Leuk jullie even gesproken te hebben.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, als ik in Zwolle had gewoond had ik bij je langs willen komen en dan had ik beslist iets gekocht! 't Ziet er allemaal prachtig uit, heb zin om ook weer eens te knutselen (hé, een anagram van kunstelen, kom ik nu pas achter!) als ik al dat moois zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie spullen weer!
    ja een online winkeltje denk ik ook vaak over... maar hoe doe je zoiets??
    het makkelijkst is volgens mij via etsy, dan zit je ook internationaal!
    want ik ben er allang achter dat in nederland de meeste mensen handwerk niet waarderen.. die willen alles voor niets , terwijl in het buitenland er kapitalen aan uit wordt gegeven! voorbeeld uit amerika: gehaakte muts , waar een halve bol in zit , 20 dollar exclusief verzend kosten... terwijl ik er hier met veel moeite 3 euro voor krijg. ik hoef er niet rijk van te worden, maar iets van waardering is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts