post waar ik blij van word.

Afgelopen week was een gezellige 'post-week'.

Heerlijk om mooie enveloppen op je mat te vinden.
En dat twee keer deze week.


De eerste envelop was voor mij een raadsel... ik wist niet van wie zoiets leuks kwam.
Mijn naam was niet goed geschreven dus kon het niet van familie of vrienden zijn.

Maar toen ik hem open maakte, ging mij  een lichtje op.
Want tussen alle bloemetjes die eruit vielen, zaten twee kadobonnen van de kringloop.

Als bedankje voor mijn medewerking pas geleden op de nationale kringloopdag.


Dat is natuurlijk heel lief...want ik heb echt genoten van die dag. En dan krijg je een bedankje!

En toen ik vrijdag na een lange autorit thuis kwam, lag er ook post op me te wachten.
Dit keer was met meteen duidelijk.... er is maar één in mijn omgeving die zulke leuke enveloppen maakt.... En de inhoud was nog leuker.



Achter op het kaartje stond een verklaring van de post.... Grappig... dit TeaMaree zakje.
Goed idee. En natuulijk kan ik dit op de naaimachine veel vlugger, maar wat heb je het goed en netjes gedaan!

 Ik hoef trouwens niet op de postbode te wachten, want af en toe krijg ik mijn post via whatsapp...haha.


Reacties

  1. Héé... bekende spulletjes ;-) met liefde gemaakt. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten