patchwork van kranten

Wie van jullie heeft dat ook wel eens..

Kijk je in een woonmagazine of handwerkblad en zie je iets dat jíj bedacht hebt.
En ook nog eens op je blog of pinterest gezet.

Oh...denk je dan.... dat is van mij! Hebben ze dat idee bij mij weggehaald?

Kan...hoeft niet.
Als me zoiets overkomt bij een blad dan baal ik ervan... Gaat een ander met de eer strijken...zo voelt dat.
Maar ook mede blogsters hebben soms datzelfde goede idee.
Er is me al eens gebleken, dat je los van elkaar het zelfde originele idee kúnt hebben.

Maar,
Wie van jullie heeft het ook wel eens..

dat je in de winkel loopt en je oog valt op iets origineels waarvan je denkt...dat wil ik maken.

Het is dus dubbel...


Zo had ik dat laatste een tijdje geleden.
Ik kwam in een winkel een schattig notitieboekje tegen.

En nu we op de inloopochtend met papier gaan werken...kwam het bij mij weer boven...
Oh ja, dat wilde ik ook nog proberen.

Dus werd er geknipt en geplakt...
's avonds laat nog en bij het ontbijt om het af te maken.


Het schrift ziet er leuk uit zo...toch?

Reacties

  1. Heb ik ook wel's. Maar je idee/creatie is zo leuk! En als je het nu niet gedeeld had had ik het nooit gezien;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad erg leuk, dit hondje!!! en ja ik heb zelfs fotoos kaarten en een haaksel van mezelf op blogs van anderen teruggevonden alsof ze het zelf gemaakt hadden!!ik moet er alleen om lachen..tis een teken dat dus jaloersmakend goed bezig bent ahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Flauw is het om dat zo ongevraagd te doen. Het hondje is heel goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten