huisjes van vilt


Op een vrouwenavond kwam al het vilt op tafel.
Wat zullen we eens maken? Dat was de vraag.


Er werd geknipt en genaaid...geplakt en geknutseld.

Het was niet mogelijk voor mij om foto's te maken van al het moois.
Maar mijn eigen 'dingetje' heb ik natuurlijk toch op de foto kunnen zetten.


Het zijn drukke dagen en de rek is er een beetje uit.
Dus moest zondagavond mijn hoofd leeg en moest mijn rug rusten.


Daarom geen boek of zo... maar nog wat vilt van mezelf overhoop om een paar huisjes erbij te maken.
Zo wordt mijn hoofd leeg.

En wat ik er mee doe, met die huisjes? Geen idee.  Misschien worden het sleutelhangers of zo.
Dat zie ik nog wel.

Wat ga jij het liefst doen als je hoofd vol zit en je lijf niet meer wil?


Reacties

  1. Leuke huisjes, als mijn lijf niet meer wil ga ik zitten breien, heerlijk ontspannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig zo'n rijtje huisjes!! ik zou ze zo laten staan.. heel heel straatje!
    ik ga haken om mijn hoofd leeg te maken, het liefst iets rechtoe recht aan.. en daarbij een spannende thriller, zodat je handen gedachteloos kunnen bewegen en je hoofd afgeleid wordt van problemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts