foto's maken

Foto's maken is iets wat ik graag doe. Ik zoek dan wel onderwerpen die een ander misschien niet op de foto zou zetten.


Ik kan het niet laten wat vreemde foto's te delen.
Waarom? Om je aan te steken anders naar je omgeving te kijken.
Misschien kun je veel beter foto's maken dan ik. 

Maar mij gaat het voornamelijk om de onverwachte ontdekkingen.
Wat gebeurt er als ik onderweg even de tijd neem om mijn camera te pakken? Dat is spannend.

Dezen zijn genomen in Zwolle bij het afbreken van de oude Isala vestiging midden in de stad.


En terwijl mijn man tankt, zit ik nog in de auto en zie deze Pokemonnende (?) mannen oversteken.
Lekker bezig in de middagpauze.


Dit onderstaande vond ik wel grappig. Hoezo industrie terrein?


En wat fotografeer jij graag...?


Heb je ook nog een tip voor me?
Zou ik op prijs stellen.



Reacties

  1. Mooie foto's, woon al 25 jaar niet meer in de buurt maar mijn man is er geopereerd en mijn verstandskiezen zijn er daar uitgehaald . . . misschien moet ik nu gaan zoeken of mijn verstand daar ook nog ligt ? :-) ben het af en toe een beetje kwijt . .. ik zet ook 'rare ' dingen op de foto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wist niet dat deze locatie gesloopt werd. Vele jaren geleden mijn eerste kind gekregen op deze locatie. Ergens bovenin zegt mijn herinnering me. Ik had er nog wel eens even willen kijken maar helaas dat lukt niet meer zie ik.
    Fijne dag, groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja de 1 kijkt anders dan de ander. Ik fotografeer vaak vogels en onverwachte dingen rond huis. Tips kan ik je helaas niet geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eigenlijk fotografeer ik alleen de dingen die ik maak.. en mezelf om naar mijn man te sturen, want daar vraagtie dagelijks om. heel soms een mooi iets in mijn tuin.. kan de ontsnapte kip zijn die prachtig staat te wezen of een groeiend appeltje of een mooie bloem..maar dat doe ik maar heel weinig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk al die reacties...zelfs nog via de mail. Dank jullie wel.
    Gezellig is dat

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten