binnen-tas of organizing bag.

Van een kennis kreeg ik het verzoek om een kadootje voor haar vriendin te maken.

"Kijk maar"... zei ze.
Wat een vertrouwen.

Omdat je nooit de smaak weet van een vreemde, is een tas te riskant om te geven. 
Dus stelde ik voor om een binnen-tas te maken.
Ik was al lang van plan om dat eens te proberen en dus dat kwam ook goed uit.

Zo zat ik dan met een lap stof voor me te denken wat ik moest knippen en naaien.
Hoe en wat en zo.

Nog niet op internet gekeken.


De eerste poging werd een nette tas maar veel te klein. Een soort etui-achtig ding.

Ok, nog een keer. Dit keer van lieve zwart wit pied-de-poule.
Met knal roze.

Dat leek prachtig, maar de binnenkant paste niet goed in de tas en dus werd dat ook afgekeurd.
Aan de kant ermee...moet ik op mijn gemak eens uit elkaar halen. En als dat lukt dan laat ik nog wel foto's zien.

Volgende poging.... toch maar wat voorbeelden bekeken op internet.


En toen lukte het wel. Ik weet ongeveer hoe het moet en ga er zeker nog een paar maken.
Wat een leuk resultaat is dit.


Ik hoop dat de vriendin van de kennis er net zo over denkt als ze dit kadootje krijgt en dat ze er veel plezier van heeft.



Reacties

  1. Ik vind 'em erg mooi. Ziet er zó handig uit dat ik bijna overstag ga om ool maar eens zo' n ding uit te proberen...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts