bankbekleding

Afgelopen week heb ik de kamer weer in winterstand omgekleed.


Toen we de banken kochten, hebben we 2 sets bekleding aangeschaft. (toen nog betaalbaar).
Voordelen daarvan zijn; als de bekleding vuil is, kan het goed gewassen worden, maar je bent wel even bezig met twee banken en dan zit je zonder hoes.

En natuurlijk is het leuk om weer een andere uitstraling te hebben.
Toen was voor ons niet zoveel mogelijk qua kleurkeuze in onze kamer.
Dus werden het twee lichte hoezen en twee blauwen.


De blauwen hebben niet mijn voorkeur maar ze zijn wel heel netjes.

Onze lichte bekleding was echt vuil na een periode van intensief gebruik en blauw lag al een poos te wachten in de kast.

Met het koudere weer en vooral met het veranderen van het schilderij aan de muur... kwam blauw dus tevoorschijn.


Wat heerlijk dat deze hoezen bij 60 0C goed schoon worden en netjes blijven.

De kamer ziet er anders uit en ik moet er best aan wennen.

Nu nog even de puntjes op de i.... een nieuw kistje gelijk maar.
Morgen de rest...dan is het dinsdag, dus kistjesdag.

En een nieuw schilderij van mijn man aan de muur dus...
Laat ik woensdag wel zien.
Fijne week allemaal.

Reacties

  1. Leuk, bekende banken! De hoezen kunnen inderdaad op 60 gr gewassen worden, maar na twee keer past de hoes niet meer (en echt niet in de droger geweest).....gelukkig heb ik nog één van de eerste hoezen ooit uitgebracht en die is behoorlijk ruimer dan die die nu verkocht worden....Wat een heerlijk zonnige kamer! Het groene kannetje is prachtig,
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel erg praktisch losse hoezen en nog goed wasbaar ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. daarom heb ik een leren bank.. nou ja gedeeltelijk leer, anders wastie voor mij onbetaalbaar..in mooi licht grijs (gekombineerd met appeltjesgroene assessoires) ook van dezelfde winkel!
    een leren bank kan je lekker een vochtig lappie over halen en een ongelukje wordt geen vlek!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten