veelkleurige sjaal



Zelf had ik er al één; een sjaal van allemaal lapjes. Ooit gekocht van mijn centjes die ik niet had.
Nou ik had ze wel, maar moest het aan andere dingen besteden.... echter: de sjaal was zó mooi dat ik m kocht.
En ik heb er geen moment spijt van gehad.
Hij past overal bij.

Intussen verzamel ik sjaaltjes, want... ik kan dat ook maken.

Afgelopen week was het zover. Ik had voldoende om aan de slag te gaan.
Wat een leuk werkje..



Maar als je nou denkt dat het simpel is? Nou nee... want deze stof glibbert alle kanten heen en bovendien moeten de blokken nog zo geschikt worden dat ze niet hun eigen patroon raken als je het in elkaar zet.



Ik heb dus nog wel wat naadjes zitten lostornen.

Maar evengoed lukte het dan eindelijk toch.
Hierboven zit ie nog niet in de lengte aan elkaar... 





En het resultaat is heel gezellig. Precies wat ik me er van voorstelde.
Het is weer one-of-a-kind.

Heb je nou belangstelling dan kun je m kopen. Het duurt wel even voor ik weer een volgende heb.  
Doe een bod.
Heb je belangstelling dan hoor ik het wel.



Reacties

  1. Super leuk idee. Ziet er lekker vrolijk uit. Ik heb toen eens een stapeltje gekregen, maar allemaal kleintjes. Toch maar een kijken of ik daar dit van kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee. Heb nogal wat sjaals liggen die ik bijna niet gebruik.
    Sorry geen bod Elizabeth. Je stimuleert me om zelf aan het werk te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meestal koop ik een kleurine stof voor een sjaal maar it is ook een leuk idee.
    Stukje vloeipapier mee stikken zou dat een oplossing zijn? Zit meestal wel in schoenendozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zal een heel glibberen en glijden, ik kan er me wat bij voorstellen!!
    Maar je krijgt zo wel een heel leuk resultaat!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten