tas recycling jeans

Deze Denim-tas is de nieuwste creatie.

Met veel plezier gemaakt.



Als ik ga naaien, weet ik nooit wat er uit gaat komen. Hoe groot de tas gaat worden, hoeveel zakken er in komen, hoe lang de hengsels worden, hoe ik die eraan maak, wat mijn voering gaat worden enz.


Dat is natuurlijk helemaal niet handig. Het meest voor de hand is om een vast patroon te hebben, en meer structuur aan te brengen. Nu moet ik telkens alles opnieuw bedenken.
Maar dit werkt voor mij het leukste. En ik kan nog alle kanten op, daar houd ik van haha.


Ik ben wel afhankelijk van wat voor materiaal ik heb liggen. In dit geval was er de bordeaux rode rits. Dit is een modekleur dus niet verkeerd. En als flitsende tegenhanger heb ik voor een fel roze voering gekozen.
Het was dit keer ook voor mij duidelijk dat er 3 zakken in moesten. Ik merk hoeveel behoefte ik heb aan orde in de tas. Een schouder hengsel werd het dit keer weer. En ik heb op de andere 'voorkant' een touwtje meegestikt voor de sier.


Nou ja, het is dus weer gelukt. Je mag 'm kopen... vaste prijs voor mijn denimtassen is 35,00
geen geld voor al het werk dat er in zit.
Maar ja. Voor de koper moet het ook een 'feestje' zijn, nietwaar?


Reacties

  1. Al weer een mooie handige tas! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik gebruik je jeanstas die je een tijdje geleden voor mij gemaakt hebt nog steeds! super handig, stevig en hip! Net als deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke reacties...vooral van jou Marjanne ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem weer super leuk.
    Mooi, met al die stukjes, kleurverschil en zakjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten