kussen met labels



Een poos geleden heb ik er al eens één gemaakt.

klik om dat te zien, hier
Een labelkussen.

Labeltjes zijn mooi materiaal om op te naaien.
Ik vind altijd dat ze een geheim verhaal bij zich dragen. Want meestal zie je ze niet in de kleding en toch zijn ze belangrijk. Ze vertellen van wat voor merk iets is en verraden soms ook de kwaliteit.


Wasmerkjes zijn aanverwant en die heb ik dit keer ook gebruikt.


Ik spaar ze dus.
Kun je je wel voorstellen.
'

De stof is muisgrijs linnen en ik heb met mooi donkerblauw draad een rand geborduurd om het iets
meer cachet te geven.




Reacties

  1. Happy WOYWW. What a great idea to use labels on a cushion. I have not done any sewing for a long time - but hoping to use my machine again this winter. Ali x #26

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your 'kussen met labels' - looks so cool, but I bet it leaves patterns on your cheek if you sleep on it, LOL! Have a fun week! zsuzsa #22

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeer leuk gedaan, Happy WOYWW, Vicky #16

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappig idee en mooi gemaakt ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a wonderful idea! It looks fabulous.

    Happy WOYWW
    Sharon K #46

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a neat idea! Love using and recycling things. Well done! Thanks for sharing. Have a great week. Vickie #1

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I've kept labels too but have not done anything with them. I love how you have made a cushion with your labels. Very creative :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk! ik bewaar ook steeds leuke labels... maar na een poosje zijn ze kwijt.. of ik gooi het zelf weg in een opruimwoede...niet meer doen dus!!
    lijkt me trouwens ook leuk om er de rug van een jeansjasje mee op te pimpen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten