kinderstoel-kussens


De kinderstoel had een nieuw zitje nodig. Dat was de boodschap.

Ik dacht...ik heb nog wel wat afneembare stof, dan kan ik daar wel iets van maken.
Maar toen ik de spijkerbroekenstofstapel zag liggen op mijn kamer, dacht ik...
dat is stoere stof voor een jongenskinderstoel en lekker wasbaar ook nog eens.



Dus kreeg ik van mijn dochter een papieren patroon met daaraan de strikpunten en kon ik aan de slag.


Het kussen voor de zitting is gesloten met klittenband aan de onderkant. Zo kan de vulling eruit en de stof in de was.

In het rugpand heb ik fiberfill gedaan (en vastgestikt) zodat het ook in de was kan.
Om het goed te laten zitten heb ik er een zak aan genaaid om over de leuning te hangen.



Daar kan een speeltje, boekje of de slab in.
Is dit ook weer gelukt en kan het weer van mijn lijstje.

Reacties

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts