kerstkaarten van Flora en tas van Clara


Op de inloopochtend zijn er altijd wel dames die iets meebrengen... om te laten zien.
Gelukkig maar want voor ons is dat natuurlijk een kadootje...: ideeën opdoen en motivatie om zelf aan de slag te gaan.

Ik ben verguld met al die mooie dingen die ik mag zien en op de foto zetten. 
En is het niet de moeite waard?

Ook pas weer.
Oordeel zelf maar.
2 totaal verschillende dingen.



Eerst de kaarten van Flora.
Ze zijn zo zorgvuldig gemaakt (zoals al haar werk) dat ik me dikwijls afvraag hoe ze het voor elkaar krijgt. 
Dat op zich is al een kunst. Nou weet ik ook wel dat er mallen bestaan en materialen om iets goed voor elkaar te krijgen, 
maar toch!




Dit keer zijn het kerstkaarten die ze me laat zien.



En dan nog het tasje wat Clara gehaakt heeft... De tweede al, want er is vraag naar.
Geen wonder. Leuk met dat dikke draad en die combinatie met wit leer.
Heel elegant.



Omdat het niet dicht is (er kan zomaar een oogpotlood door heen glijden) heeft Clara mapjes gemaakt om losse spulletjes in te doen.



Je begrijpt zeker wel, dat ik met een bepaalde nieuwsgierigheid naar de inloopochtend fiets.
Altijd spannend wat ik nu weer voor moois onder mijn camera krijg.

Reacties

  1. Heel mooi, die kaart! Mooi verstild met weinig kleuren.
    Leuk om steeds verrast te worden door al die mooie zelfgemaakte dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat prachtig die kaart in zoveel lagen!!
    ik ben ook naar een creaclubje gegaan voor het eerst afgelopen dinsdag, daar hebben we een kerstkrans gemaakt, tot december maken we nu iedere week iets voor onszelf en in december gaan we gezamenlijk iets met puzzelstukjes maken ahahah net als jij laatst had gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten