fotolijst als memobord

Een keer ergens gezien. Een planbord in een fotolijst.


Ik kwam een doos met stoffige lijsten tegen.. En, oh ja, ik wist weer wat ik van plan was om te maken van een lijst! Een planbord voor de week.
Je knipt uit een tijdschrift een weekplan-bladzij of print er één uit.

Je kunt natuurlijk ook zelf iets leuks maken.
In je eigen stijl.
Knip het op maat en lijst het in: mét glas ervoor.


En schrijf op het glas met afwasbare stift. Doekje erbij om te kunnen wissen en klaar.

Omdat mijn bladzijde iets kleiner was dan het lijstje, heb ik washitape geplakt over het glas (en meteen maar over de rand)

Het is niet het mooiste tape.... Maar het mooie tape had in al weggegeven aan iemand die er iets meer mee werkt.

Dit foute lijstje vond ik uiteindelijk zo lelijk, dat ik toch nog even ben gaan zoeken naar een betere uitvoering. 
Ik had nog een kantje... een ander blad achter het glas en een beetje stylen.

Zo dat is beter: Klaar voor gebruik. Een werkje van niks eigenlijk.
(als je de juiste materialen in huis hebt?)


Reacties

  1. Leuk! Zoiets gebruik ik op school veel voor de ondersteuning bijv. bij rekenen. Plastic sheet bijv over het rekenboek heen leggen en een kind kan de sommen 'in' het boek maken. Of hulpstreepjes zetten bij een moeilijke meetsom. Multibruikbaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk idee, ik wil altijd graag een kalender waar je afspraken in kan zetten, vaak krijg ik er 1 op m'n verjaardag. Maar deze kan net zo goed nog wel zo leuk dan zo'n kale kalender. Bedankt voor het delen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten