capuchonsjaal 1



Echt waar.... : snik-heet-hartje-zomer kwam ik op het idee om een wintercapuchon te maken.
Ik weet niet meer precies wat de aanleiding was, maar ik was het al veel langer van plan.




Ik heb de foto's pas gemaakt, daar vond ik het veel te warm voor toen.
Deze capuchon is gemaakt van een dikke stof die aan twee kanten draagbaar is.
Lekker warm en met een dekensteek afgewerkt.


Natuurlijk kun je de capuchon afdoen, dan blijft het een losse sjaal... met de capuchon op de rug.
Leuk bij een donderblauwe of zwarte jas.


Ik heb wel even zitten puzzelen hoe het moest en heb hem later iets kleiner gemaakt. 


Gelijk geprobeerd van fleece... die kan dubbel. 
Dit is wel een lichte kleur... waar zou deze bij staan? Wat voor jas?



Reacties

  1. die lichtblauwe staat mooi bij een donkerblauwe of witte wollen mantel... maar ik vind zelf de geblokte leuker!!
    wat een leuk idee weer... en dat je er op kwam bij snikheet weer haahha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts