Brillen van De Kievit Optiek

Zo grappig.... fotolijstjes maken van een oude bril.
Ja via pinterest kom je nog wel eens op ideeën.

Ik had iets dergelijks gevonden en wilde dat graag eens uitproberen met de dames van de inloopochtend.


Maar hoe komt een mens aan  20 brillen...? Want voor jezelf vind je nog wel een oude (zonne)bril.

Geen nood... ik heb een zwager en die is opticien! Ja zeker, in hartje Rotterdam.
Hij zit al jaren aan de Nieuwe Binnenweg 'onder de boogjes' 

Kijk maar eens bij www.dekievitoptiek.nl    dan vind je hem.


En hij begreep niet meteen wat ik van plan was, (hoe zou hij dat ook begrijpen uit een telefoon gesprek?) maar had zeker nog een aantal 'winkeldochters' liggen.
Kennen jullie die uitdrukking trouwens? Winkeldochters?
FF opzoeken in het woordenboek dan maar.


Zelf was ik toe aan een nieuwe bril en kon dus in Rotterdam het tasje met 25 jaar oude ? monturen ophalen.
Wat grappig.
Dat werd natuurlijk brillen passen en foto's sturen naar mijn kinderen....mama's nieuwe bril haha.


Goed...

Een bril werd als voorbeeld beplakt en de rest kwam ter tafel op de inloop.
Het werd een vrolijke boel daar met glitter en glamour.
Heel gezellig.
De foto's moeten er thuis nog achter. 
Dit is weer eens wat anders dan een fotolijstje van de Blok-enz.



Reacties

  1. erg leuk!!! enne... zelfs als gewone bril zijn ze leuk!! lekker bijpassend bij seizoen of kleding ..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts