vuurtoren schilderij

Al een poosje komt er niet veel van schilderen. Niet bij mij (ik schilder niet -nog niet) maar bij mijn man.

Hij heeft er geen tijd voor of de rust niet voor, want je moet er echt voor gaan zitten.



Maar nu is er weer even gelegenheid voor en komen ook wat oudere werken voor de dag.
Hierbij een schilderij dat al een poosje af was. En volgens mij heb ik deze nooit laten zien.

Ik vind 'm mooi...lekker nazomer gevoel roept het op. Dus mag hij een poosje in de huiskamer aan de muur.
Past zelfs bij mijn schelpjes... voor ze naar buiten gaan.

Zelfs details zijn soms al een plaatje, vind ik.


Reacties

  1. Erg mooi, ik geloof best dat je daar voor een zekere rust nodig hebt. Lijkt me een fijne hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig , deze vuurtoren in een vallende avond...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten