vogeltjes van vilt

Zo lang geleden alweer.... op de inloopochtend maakten we vrolijke vogeltjes van vilt.
Ik kwam er niet aan toe die ochtend en heb de al geknipte lapjes meegenomen naar huis,

Waar het in de la verdween.

Weer een projectje wat maar niet af komt.



Uiteindelijk ben ik eraan begonnen en dan merk je dat je weer na moet denken over hoeveel draadjes je nodig hebt voor een mooi naaisteekje en hoe dat steekje ook al weer ging.



Uithalen, overnieuw en uiteindelijk afmaken.

Daar lagen de vogeltjes heel zielig in de la... dus op het randje van de lambrisering gezet,
om me eraan te herinneren dat ik het nog af moest maken.

Hééhé...gisteravond maar eens geregen met kraaltjes ertussen.... want dát was ik van plan.

Treuzel de treuzel... het is klaar! Belletje eronder... en nu mag ie hangen.



Reacties

  1. Goedemorgen.....
    Sjonge jonge, ik heb jou blog echt al maaaaaanden niet bezocht!
    Ik snap er niks van, je komt niet meer voor in mijn blog leeslijst??
    Maar nu, via mijn mail komt er ZOMAAR opeens een berichtje dat jij iets geplaatst hebt, dus hier ben ik weer.....tadaaaaa.

    Leuk, die vogeltjes, die heb ik ooit ook eens gemaakt, kun je straks ook in de Kerstboom hangen, of aan een spiegel, of aan een tak, of aan een kadootje, of of of......mogelijkheden genoeg!
    Maar, eerlijk is eerlijk, zo met die kraaltjes zijn ze echt TE leuk/lief.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oww een paar jaar geleden ook deze soort vilten vogeletjes gemaakt en uiltjes.,. was erg leuk om te doen en inderdaad ook met kralen versierd.. maar verder nooit meer iets met vilt gemaakt. het komt er gewoon niet van!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts