verjaardagsboek

Onze schoondochter vierde haar 40e verjaardag.... 
En daar moest een passend kadootje voor worden verzonnen.


foto's zijn 's avonds laat genomen onder de tafellamp... daarom een beetje wazig.
Geen tijd gehad om goede foto's te maken, maar je ziet de bedoeling he?

De meeste creatieve ideeën ontstaan in mijn halfslaap. Zo ook deze keer.
3 nachten voor haar verjaardag droomde ik wat ik ging maken. 
Ik zou een schrift dat ik nog heb liggen, gaan beplakken met een felicitatie... 
en wat leuke onzin binnenin.
De tijdschriften had ik nog liggen. het boek lag al een poos leeg te wezen in mijn kast.



Ik had de goede lijm en wat misschien nog wel het belangrijkste is... ik had een hele avond op te passen bij één van de kinderen.
Dus tijd.



Het werd een ouderwets -eenzaam-stil-rustig-tijdloos avondje knip- en plakwerk.
Wat was dát lekker.

Toen was de tijd om en was het boek aardig klaar.
Ik kon nog net genoeg lettertjes knippen om te schrijven dat ze het zelf verder moest invullen.



Idee van geknipte lettertjes/woordjes kom je overal in tijdschriften tegen, maar dochter Memaree heeft mij echt "geïnspireerd".

klik hier voor de link

En Hanneke? Die was enthousiast.... Dit is een kadootje wat bij haar past.



Reacties

  1. Jij bent erg creatief bezig geweest, heel leuk voor later als het helemaal vol is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg! Hier word ik nou dolenthousiast van! Wat denk je... Zouden we familie zijn?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten