recycling


Samen met een goede kennis naar de kringloop. Wat een feestje is dat hier in Zwolle.
Dit keer vonden we  bijvoorbeeld deze beeldbuis tv... als een soort pronkkastje. De foto is wazig maar herbergt twee opgezette uiltjes.

Zie nou toch eens: een pijporgelfront van stofzuigerslangen



Niet alleen voor de spullen die je nodig hebt, maar voor mij vooral voor de ideeën die er zijn.
Ik heb al eens één en ander laten zien.

klik hier daarvoor

en

hier nog één (klik klik)

In deze post de aanvullingen op de foto's op voorgaande blogposts. 



 

Ja de zuilen zijn er nog steeds. Alleen niet zoveel meer en een beetje verhuisd. 

Dit onderstaande vond ik ook zo leuk. Op de foto komt het niet zo tot zijn recht, maar dit raam naar de binnenplaats heeft een soort gordijn van allemaal houten keukenvoorwerpen. Grappig omdat alles ook dezelfde houtkleur heeft.


Grote kans dat ik er binnenkort weer even heenga om te snuffelen.

Toen deze post al klaarstond, kwam ik erachter dat er a.s. 1 oktober een hergebruikmarkt is in de Kringloop van Zwolle Zuid aan de Nieuwe Deventerweg 6.
Als het enigszins kan, sta ik daar ook met een kraam met mijn chipstassen/manden , denimtassen en heel veel hergebruik voorbeelden.

Reacties

  1. Daar zou ik ook wel eens willen neuzen. Wat hebben ze het leuk ingericht.
    En naar die markt moet jij zeker heen. Alleen de voorpret is al leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een creatieve geest werkt daar!!! zo leuk allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten