kabelhaspel als salontafel



Een paar jaar geleden heb ik een haspel 'geregeld' en die stond bij ons thuis te pronken.
Door ruimte gebrek hebben we m buiten in de tuin gezet en op een gegeven moment mocht ie weg.
Ik wilde 'm verkopen, maar dat ding viel uit elkaar.
Vervolgens had Elianne er één.... ook al zo leuk.
Die liet m binnen staan en dus doet ie dienst als tafel.

(deze is dus van Elianne)

Maar schoonzoon Robert kon er ook aan komen...en die is nogal handig.
Dus werd en een haspel-speciále...
Want de hij haalde er latten uit en plaatste die anders in de haspel. Daardoor krijg je twee open
kwarten, waar je ook nog boeken in kwijt kunt.


Mooi!

Reacties

  1. Ja mooi. Eenvoudig blijft het mooist! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf! Kan hij er niet een voor mij maken? Leuke handel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super gaaf met die open vakken. Past heel goed in een landelijk interieur. Een paar huizen verder staat er ook een. Wat smaller. Die is zo leuk opgemaakt bovenop. Ik geloof dat er nu een herfst tafereel op staat.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten