grote kunst met kleine lettertjes

Eigenlijk moet ik er eens even achteraan... Wie is de kunstenaar van de prachtige grote werken die staan in de lokalen en hal van Focus Zwolle aan de Zerboltstraat.

Meteen toen ik ze zag was ik diep onder de indruk, want....



zo op het eerste oog is het een gewone tekening, maar als je goed kijkt, bestaat elke lijn uit een zin.



Sommige zinnen worden herhaald... en zo leveren ze de gevoelens en gedachten van de maker.

Zo mooi!






Stukje oog....



Ik  ben iets wijzer... De werken zijn van Mevrouw M Prince.

Reacties

  1. Knap hoor! Zo heb ik eens een schilderij gezien van (ik dacht) Jezus. En daarin was een heel bijbelboek verwerkt (één van de Evangeliën)! Je moest met een loep lezen, heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder zeg! Echt heel mooi en persoonlijk. Als je erachter komt, dan lees ik het graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is inderdaad KUNST(ig)! Erg mooi gemaakt....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee.. heel bijzonder deze schilderijen gemaakt van krabbels..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten