dinsdag kistjesdag - kopje van oma en munt

Bij het doorbladeren van woonbladen krijg ik altijd de kriebels. Ik zie weer allerlei mogelijkheden.

Maar niet alles is uitvoerbaar.
Ik kijk eens naar mijn lege kistje...(ja leeg want ik had geen ideeën voor een nieuw kistje).

Als ik nou eens even een paar dingen uit de kast pak en uitprobeer.


Het kopje van oma en een vaasje met een takje munt. Dat is zo lekker groen. 


Natuurlijk past dit helemaal niet bij elkaar... (of toch?) maar het gaat om het plaatje.
Moet het allemaal kloppen bij elkaar?

En daarom heb ik de tekst... 'some things are not important' erbij gehangen, want wat zullen we moeilijk doen over of iets past ja of nee.



Ik blader weer lekker verder in de woonbladen.
Fijne dag vandaag.

Reacties

  1. He wat leuk. Ik drink vaak uit dat kopje. Jaren geleden eens op verjaardag gekregen van mijn vriendin. Mooi geheel in je kistjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het toch wel bij elkaar passen. De tekst past mooi bij het kopje.
    En het lijkt net of de munt bloeit met een blauwe bloem.
    Oh, die woonbladen, daar kan veel tijd in gaan zitten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten