tas of mand van chipsverpakkingen WOYWW

Gisteravond ben ik bezig geweest met het afmaken van een tas.
Hij ligt al een poosje klaar daarvoor...het hengsel moest er nog aan.

Nou doe ik dat met de hand en het is een precies werkje... Niet het leukste onderdeel van het maken, maar wel de finishing tough.


Op bovenstaande foto heb ik de tas over één schouder waardoor hij op goede lengte hangt.
Maar mijn schouders hangen een beetje af en daardoor is het voor mij ook prettig om de tas dwars over mijn schouder te kunnen dragen... zie hieronder.



 Ik kwam op het idee om er een averechtse band aan te zetten... dat lijkt me handig en bovendien origineel. Ik moet me toch een beetje onderscheiden van alle anderen haha.

Uren werk zit er in zo'n tas. Eén reep van de tas is een avond werk. Dat is al 12 avonden voor de hoogte van deze tas. Voor het inzetten van de rits en het aanzetten van de hengsels heb ik speciale technieken ontwikkeld... Het moet wel echt duurzaam zijn.
Nou ja het houd me van de straat.

Hij is te koop trouwens...voor 65,00 euro is ie van jou.



Ik heb zelf al een paar jaar zo'n tas in gebruik (iets andere hengselverwerking) en dat bevalt me heel goed. Het leuke hiervan is dat het past bij meerdere kledingstukken.

Ik heb de smaak weer te pakken...
Ik ben weer verder gegaan met een grote mand die ik aan het maken ben....omdat wij geen chips eten en ik ook niet fanatiek aan het verzamelen was van chipszakken, lag de productie stil
Deze mand wordt behoorlijk en dus gaan er enorm veel zakken inzitten.
Dit weekend kreeg ik weer eens een aantal zakken van een vrouw die voor mij spaart...Hoera...
Ik ben gelijk verder gegaan. 


Niet alle chipsverpakkingen zijn rood oranje geel natuurlijk...Maar dat geeft niet... onderscheid mag er wezen.



Reacties

  1. what an interesting project (and thank goodness for Google translate)! I can't believe you made these out of crisp packets! Wow! Looks very funky! Have a lovely week! zsuzsa #25

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemaal zeer leuk en je ziet dat daar tijd inkruipt, maar leuk gerecycled.Vicky #11

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap van jou en wat een prachtige foto van jou met tas. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooie tas is het weer geworden, zoals al jouw tassen!
    lief he dat mensen meesparen voor iets, dat doen ze voor mij ook.. zoals lipjes van limonadeblikjes (die heb ik ook nooit), oude panties, plastic doppen en gebruikte postzegels.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten