apie apie dinsdag- kistjesdag

Het is een beetje stil hier in huis. Dit keer hebben we de drukte juist buiten de deur.

Verjaardagen hebben we namelijk genoeg.
Dat wil niet zeggen dat hier niets gebeurt thuis.


Je hoeft maar even je hielen te lichten of de 'tent' wordt overgenomen door de apen.


Ik had al zo'n idee...want ik vond ze later zo terug.. kleine verandering...
Dus besloot ik een verborgen camera op te hangen... en ja hoor.
Bij het thuiskomen gauw filmpje op de pc gezet en gekeken wat er zoal gebeurt als wij weg gaan...


Ohhhhwww aan de lamp... Ben ik blij dat ze licht zijn zodat dit licht niet omvalt.



Verstoppertje spelen is nog tot daar aan toe, maar dan wordt het toch echt apenkwaad.
In de bloemen, oh nee hé?!



Kennelijk is dat saai dus eens kijken of ze in de boekenkast kunnen klimmen...


En dan zitten ze ineens in de tak boven de eetkamertafel.


Daar wordt zelfs een ondeugende aap moe van... dus effe uitrusten,
gewoon op de bank gelukkig.


Ze hebben niets beschadigd.... maar ik moet ze wel tot de orde roepen voor ze iets slopen als we weg zijn.

Denk erom; in het kistje blijven... en je gedragen.  Goed zo! 


Reacties

  1. Grappig!!! Vooral dat ie in de hortensiabloem zit. Dat is een PLAATJE.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef ze eens ongelijk. Zo saai om de hele dag in een kistje te zitten.
    Zo'n grote speeltuin is toch veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo saai in dat kistje, daar valt niks te beleven, geef ze eens ongelijk. Mooie plaatjes levert het op. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten